Електронні документи відтепер можна використовувати в службі зайнятості Сумщини
Як відомо, цифрові документи вже зараз можуть використовувати всі українці. Електронні версії ID-паспорта, довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків та закордонного паспорта доступні в мобільному застосунку Дія.
Це означає, що Україна стала державою, у якій цифрові паспорти в смартфоні стали повним юридичним аналогом пластикових чи паперових документів.
Верховна Рада ухвалила, а Президент України підписав 15 квітня 2021 року закон №4355 «Про внесення змін до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» щодо безперешкодного використання електронного паспорта. Закон набуде чинності 23 серпня 2021 року.
Україна – одна з перших у світі, що реалізувала цифровий паспорт у смартфоні. Проте ми маємо найбільш повний перелік життєвих ситуацій, коли українці можуть застосовувати цифровий паспорт і не турбуватися про наявність при собі паперового чи пластикового аналога. Згодом людині взагалі не доведеться більше носити з собою документи, а всі вони будуть доступні в смартфоні.
- Обласна служба зайнятості не стоїть осторонь інновацій. З 15 квітня стало можливим використання цифрових документів, які є в мобільному застосунку Дія під час реєстрації та відвідування центрів зайнятості, - розповідає директор Сумського обласного центру зайнятості Володимир Підлісний. - Так, під час реєстрації на рівні з паперовими документами клієнти можуть використовувати їх електронні аналоги. На сьогодні вже реалізовано можливість пред’являти електронний варіант ID-паспорта, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
За словами В.Підлісного, наступним кроком буде приєднання таких цифрових документів, як довідка внутрішньо переміщеної особи, свідоцтво про народження дитини та посвідчення водія.
В.Підлісний радить: щоб скористатися можливістю використання цифрових документів під час відвідування служби зайнятості, достатньо повідомити про це фахівця центру.
Більше за посиланням:
https://diia.gov.ua/news/yak-koristuvatisya-cifrovimi-pasportami-v-diyi