Звернення громадян
Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу відділу освіти, молоді та спорту або звернутися до працівників відділу освіти, молоді та спорту відповідно до графіка прийому громадян з особистих питань.
Місце прийому: відділ освіти, молоді та спорту Річківської
сільської ради
Адреса: вул. Центральна буд. 8, с. Річки, район Сумський,
область Сумська, Україна, 41832
Телефон/факс: (05443) 9-40-80
Електронна адреса: osvitarichki@ukr.net
Графік особистого прийому громадян:
№ |
ПІБ працівника |
Посада |
День прийому |
Адреса, кабінет |
1. |
Варавка Наталія Олександрівна |
Начальник відділу освіти, молоді та спорту |
Понеділок 10.00- 12.00 Середа 8.00- 12.00 |
вул. Центральна, буд.8, с. Річки |
2. |
Коломієць Олена Миколаївна |
Головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту |
Вівторок 13.00-14.00 |
вул. Центральна, буд.8, с. Річки |
3. |
Іваницька Алла Миколаївна |
Головний бухгалтер відділу освіти, молоді та спорту |
Вівторок 9.00-12.00 П'ятниця 8.00-12.00 |
вул. Шкільна, с. Вири
|
Інші працівники відділу освіти відвідувачів приймають щоденно.
Порядок звернення
1. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина та викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
2. Звернення може бути і усним (викладеним громадянином на особистому прийомі), і письмовим (надісланим поштою). При цьому письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) особисто із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями.
Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.
Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року письмове звернення також може бути надіслано з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Надіслати звернення до керівництва відділу освіти,молоді та спорту Річківської сільської ради із використанням мережі Інтернет можна за електронною адресою: osvitarіchki@ukr.net
ДО ВІДОМА ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ЯКІ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ДО ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ РІЧКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ГАЛУЗІ «ОСВІТА»
На офіційному вебсайті Верховного Суду України у розділі «До уваги суб’єктів владних повноважень!» розміщено постанову Верховного Суду від 31 жовтня 2019 року у справі № 813/1960/18.
Ця постанова містить обов’язкові для застосування висновки щодо поширення дії Закону України «Про звернення громадян» на звернення громадських організацій та їх керівників.
З метою вирішення проблемних питань освітньої галузі, які потребують реагування органів вищої виконавчої влади, запроваджена державна установа «Сумський обласний контактний центр». Усі дзвінки приймаються операторами та передаються відповідним органам виконавчої влади, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.
Номер телефону державної установи
«Сумський обласний контактний центр»
0 800 301 501
(0542) 66 33 77
Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються абонентами відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.
Державна установа «Сумський обласний контактний центр» функціонує так:
- на умовах п’ятиденного робочого тижня;
- час роботи з 8.00 до 18.00.