Річківська громада
Сумська область, Сумський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПРАВОВА ДОПОМОГА ПОРУЧ

Дата: 30.08.2021 13:28
Кількість переглядів: 51

1 вересня виповнюється 5 років, як у невеликих містах і селищах України відчинили двері для своєї роботи бюро правової допомоги при місцевих центрах з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Завдяки яким безоплатна правова допомога стала ближчою до людей.

У бюро правової допомоги кожен може проконсультуватися з юридичних питань, отримати кваліфіковану пораду у правовому полі та підтримку у суді. Також тут вам підкажуть як користуватися електронними сервісами Міністерства юстиції України.

Правову допомогу можуть отримати діти, внутрішньо переміщені особи, власники земельних ділянок які проживають у сільській місцевості, особи які постраждали від домашнього насильства, учасники бойових дій, викривачі корупції, потерпілі та свідки у адміністративному та кримінальному провадженні, а також соціально незахищені категорії населення.

Громадян, визначені законом «Про безоплатну правову допомогу» мають доступ і до безоплатної вторинної правової допомоги – складання процесуальних документів та представництва їх інтересів у суді.

«До нашого бюро звертаються жителі Білопільської, Ворожбянської, Миколаївської, Річківської територіальних громад, тобто з усіх куточків Білопільщини, що свідчить про зацікавленість громадян у такій структурі.

З часу створення Білопільського бюро до нас звернулось понад 5600 осіб, у тому числі прийнято 280 рішень про надання захисту в суді. Лише за перше півріччя 2021 року до Білопільського бюро правової допомоги звернулося 866 осіб, з яких 37 отримали доступ до безоплатної вторинної правової допомоги.

До топ-5 найпоширеніших правових питань жителів Білопільщини відносяться:

  • розірвання шлюбу;
  • стягнення аліментів;
  • спадкування майна;
  • встановлення фактів, що мають юридичне значення;
  • визнання дій та бездіяльності органів державної влади чи місцевого самоврядування протиправними і зобов’язання до вчинення дій.

Зазвичай люди, які до нас звертаються, потребують не тільки юридичної допомоги, а ще й моральної підтримки в складній ситуації. Тож ми не тільки допомагаємо клієнтам вирішити ту чи іншу правову проблему, а ще й намагаємося підтримати їх психологічно. Щоб ефективно вирішити проблему клієнта, її так би мовити треба «відчути». Тому найскладнішою в роботі є емоційна складова. Необхідно спочатку пережити ситуацію разом з клієнтом, допомогти вирішити питання, а потім швидко «переключитися», тому що вже очікує наступний клієнт і наступна життєва ситуація.

Задоволені наші клієнти – задоволені ми. Містечко в нас невелике і коли після насиченого робочого дня, йдучи додому чуєш з іншого боку вулиці слова подяки за допомогу – розумієш, що працюєш не дарма. Відчуття того, що ми потрібні людям не порівняти ні з чим. У колективі Сумського МЦ з надання БВПД всі працівники налаштовані допомогти. Також велика заслуга керівництва місцевого центру в тому, що ми працюємо як одна злагоджена, дружня команда, в якій панує позитивна атмосфера» - говорить начальниця відділу «Білопільське бюро правової допомоги» Альона Бовкун.

Фахівці бюро правової допомоги проводять правопросвітницьку діяльність. Зокрема, починаючи із найменших: цікавими мультиками навчають дошкільнят дорожніх знаків, прикладами з казок роз’яснюють про права та обов’язки. З підлітками – інша розмова: про адміністративну і кримінальну відповідальність, булінг тощо. Не забувають і про інші верстви населення: зустрічаються з пенсіонерами, учасниками бойових дій, суб’єктами пробації та клієнтами центру зайнятості.

«Працюючи в Білопільському бюро правової допомоги більше трьох років, зрозуміла, що робота є частинкою мене. Велика кількість консультацій та правопросвітницьких заходів дає можливість розвиватися як високваліфікованому спеціалісту, щира вдячність клієнтів - додаткові сили та запал на продуктивну роботу.

При спілкуванні з клієнтами дотримуємося принципу чесності-об’єктивно оцінюємо ситуацію та надаємо консультацію, не обіцяючи неможливого. Це досить непросто, адже у кожного клієнта своя правда.

Щиро вірю, що робота фахівців Білопільського бюро правової допомоги поліпшує ситуацію щодо вирішення правових питань у рамках закону та підвищує правову свідомість жителів нашої територіальної громади”, – зазначила фахівчиня Білопільського бюро правової допомоги Аліна Ольховик.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь