Річківська громада
Сумська область, Сумський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПРАВОВА ДОПОМОГА ПОРУЧ

Дата: 30.08.2021 13:28
Кількість переглядів: 449

Фото без опису

1 вересня виповнюється 5 років, як у невеликих містах і селищах України відчинили двері для своєї роботи бюро правової допомоги при місцевих центрах з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Завдяки яким безоплатна правова допомога стала ближчою до людей.

У бюро правової допомоги кожен може проконсультуватися з юридичних питань, отримати кваліфіковану пораду у правовому полі та підтримку у суді. Також тут вам підкажуть як користуватися електронними сервісами Міністерства юстиції України.

Правову допомогу можуть отримати діти, внутрішньо переміщені особи, власники земельних ділянок які проживають у сільській місцевості, особи які постраждали від домашнього насильства, учасники бойових дій, викривачі корупції, потерпілі та свідки у адміністративному та кримінальному провадженні, а також соціально незахищені категорії населення.

Громадян, визначені законом «Про безоплатну правову допомогу» мають доступ і до безоплатної вторинної правової допомоги – складання процесуальних документів та представництва їх інтересів у суді.

«До нашого бюро звертаються жителі Білопільської, Ворожбянської, Миколаївської, Річківської територіальних громад, тобто з усіх куточків Білопільщини, що свідчить про зацікавленість громадян у такій структурі.

З часу створення Білопільського бюро до нас звернулось понад 5600 осіб, у тому числі прийнято 280 рішень про надання захисту в суді. Лише за перше півріччя 2021 року до Білопільського бюро правової допомоги звернулося 866 осіб, з яких 37 отримали доступ до безоплатної вторинної правової допомоги.

До топ-5 найпоширеніших правових питань жителів Білопільщини відносяться:

  • розірвання шлюбу;
  • стягнення аліментів;
  • спадкування майна;
  • встановлення фактів, що мають юридичне значення;
  • визнання дій та бездіяльності органів державної влади чи місцевого самоврядування протиправними і зобов’язання до вчинення дій.

Зазвичай люди, які до нас звертаються, потребують не тільки юридичної допомоги, а ще й моральної підтримки в складній ситуації. Тож ми не тільки допомагаємо клієнтам вирішити ту чи іншу правову проблему, а ще й намагаємося підтримати їх психологічно. Щоб ефективно вирішити проблему клієнта, її так би мовити треба «відчути». Тому найскладнішою в роботі є емоційна складова. Необхідно спочатку пережити ситуацію разом з клієнтом, допомогти вирішити питання, а потім швидко «переключитися», тому що вже очікує наступний клієнт і наступна життєва ситуація.

Задоволені наші клієнти – задоволені ми. Містечко в нас невелике і коли після насиченого робочого дня, йдучи додому чуєш з іншого боку вулиці слова подяки за допомогу – розумієш, що працюєш не дарма. Відчуття того, що ми потрібні людям не порівняти ні з чим. У колективі Сумського МЦ з надання БВПД всі працівники налаштовані допомогти. Також велика заслуга керівництва місцевого центру в тому, що ми працюємо як одна злагоджена, дружня команда, в якій панує позитивна атмосфера» - говорить начальниця відділу «Білопільське бюро правової допомоги» Альона Бовкун.

Фахівці бюро правової допомоги проводять правопросвітницьку діяльність. Зокрема, починаючи із найменших: цікавими мультиками навчають дошкільнят дорожніх знаків, прикладами з казок роз’яснюють про права та обов’язки. З підлітками – інша розмова: про адміністративну і кримінальну відповідальність, булінг тощо. Не забувають і про інші верстви населення: зустрічаються з пенсіонерами, учасниками бойових дій, суб’єктами пробації та клієнтами центру зайнятості.

«Працюючи в Білопільському бюро правової допомоги більше трьох років, зрозуміла, що робота є частинкою мене. Велика кількість консультацій та правопросвітницьких заходів дає можливість розвиватися як високваліфікованому спеціалісту, щира вдячність клієнтів - додаткові сили та запал на продуктивну роботу.

При спілкуванні з клієнтами дотримуємося принципу чесності-об’єктивно оцінюємо ситуацію та надаємо консультацію, не обіцяючи неможливого. Це досить непросто, адже у кожного клієнта своя правда.

Щиро вірю, що робота фахівців Білопільського бюро правової допомоги поліпшує ситуацію щодо вирішення правових питань у рамках закону та підвищує правову свідомість жителів нашої територіальної громади”, – зазначила фахівчиня Білопільського бюро правової допомоги Аліна Ольховик.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь